Thursday, January 1, 2009

Someone SPAM me with this.....

Memandangkan dah masuk tahun baru, dan akak aku asyik SPAM aku dengan LINK-nya dengan TAG-nya, so aku pun buatlah.....

Sebelum itu, mari kita mula dengan gambar ini:



sempena habis tengok Anime: SHE.The Ultimate Weapon
dapat habiskan cite tu dalam masa 4+jam, memang sedih.....kenapa diorang ****?!!!

ah..apa-apapun, mari mula!!


1. What is the relationship of you and him/her?
. salah satu ahli keluarga yang rapat, dan tidak boleh dipisahkan/inseperable(unfotunately)

2. Your 5 impressions towards him/her.
-hypergoing!! or hyperactive!! slalu on the move, tak bleh berhenti bergerak
-kreatif!! terer melukis, ingat lagi masa die suka wat komik kecik2 dulu, *sigh* nak sangat bace komik tu lagi....
-pandai!! sesuatu yang tak dapat aku mewarisi (apparently) walaupun begitu, akak aku tak pnah anggap aku tak pandai! pernah sekali cikgu aku cakap' "kenapa kamu tak pandai macam akak kamu hah?!" time ni memang aku dah give up in life, tapi akak aku cakap kat aku,
"Mana boleh cikgu cakap camtu, mana boleh bandingkan pelajar camtu!" so, aku pun sedarlah, dan cuba pandaikan diri!!
-Influence yang kuat!!五sampai aku pun terikut game, anime, photography (sampai terikut-ikut kumpul koleksi gambar awan), dan blogging.
-ketinggian!! satu bende ni je yang aku boleh kalahkan die!!

3. The most memorable things he/she had done for you?
-Hmm, memperkenalkan dunia anime dan photography pada aku.
-jaga aku masa kecik dulu
-cover aku masa kene marah dengan cikgu (akak aku feymes masa sekolah rendah dulu, so boleh la....)
-slalu wat lawak bodo dengan aku kat kete
-macam2 lagi lah!!

4. The most memorable things he/she have said to you?
-Hmmm, ada banyak banyak insane words, tak tau mana satu nak letak

5. If he/she become your lover, you will...
-klau saya bukan adiknya, saya tetap takkan jadi juga!!

6. If he/she become your enemy, you will..
-ban Jrock in this world, heh heh, I know how much you love Jrock sis

7. If he/she become your lover, he/she has to improve on...
-already said, NOT

8. If he/she become your enemy, the reason is...
-tak kasi aku kad emas YU-GI OH itu!!

9. The most desirable thing to do on him/her is?
-pergi beraya sama-sama macam dulu sebagai family lagi!!

10. The overall impression of him/her is...
-A good mentor, but a better rival, there's no one else (are you smiling sis?)

11. How do you think the people around you will feel about you?
-"apsal budak ni slalu je sorang2?" (terasa masa sorang2)
-"dah besar pun tengok lagi anime ke?" (terasa masa sedang beli anime kat kedai CD)

12. The character of you for yourself is?
-Unique-teenager-who-looks-old-enough-to-be-you-uncle-who-likes-unsual-things

13. On contrary, the character you hate of yourself is?
-suka merendahkan orang dan malas

14. The most person that you wanna be is?
-seorang yang digeruni!! (in respect way)
-seorang yang dapat memimpin negara ini ke arah yang betul!

15. For the people who care about and likes you, say something about them.
- TERIMA KASIH!! kerana sanggup berkawan/menyayangi aku walaupun aku ni pelik sedikit, hu hu hu, sedihnya, sekali lagi, T E R I M A K A S I H!!

16. Ten people to tag :
-hmm,sapa la yang aku nak tag, orang yang aku knal kat Blogspot ni tak sampai 6 pun, so:

Akak/Wani/Aisar/Shira/Mimie

tu je lah

17. Who is no. 2 having a relationship with?
-ontahlah, tak minat nak tau

18. Is no. 3 a male or a female?
-seorang lelaki, senior aku

19. If no. 7 and no. 10 were together, would it be a good thing?
-sapa la no.7 dan 10 tu........

20. How about no. 5 and 8?
-sanee

21. What is no. 1 studying about?
-MechaEngineering

22. Is no. 4 single?
-guees not, I heard she has someone....

23. Say something about no. 6
-nothing to say about it

はいおわり。
ahaha.....nampaknya kene start cari kwan baru kat Blogspot la ni........

4 comments:

Nadia Nor said...

AKU MENANGES BACA ENTRY NI AAA.
serius tak tipu.
kuang ajo btul, mane pegi ntah hati batu aku nihhh aaa~

makaseh buat ni.

mari komen panjang2!!

- ble plak aku takleh berenti bergerak, bagitau sket. aku dah laa sket nyer malas kat umah tu, haha XD

- komik pekah itu...mengapakah aku lupa OwO;;

- oho baik gak aku nih rupanya HAHA.

- aku jadik influence kuat kat ko, maka pasni aku kena influence ko kat Jrock bleh? huahahahaaa pastilah tak XD

- takyah laa cakap aku femes kat skolah tu~ aku femes sebab 9 tahun kot jadi penghuni skolah tu, kira veteran ar. tu je.

- meh aku bagi satu contoh mende 'memorable' yang aku pnah cakap kat ko : DENSE. hahaha aku ingat lagi, tapi kat sini takleh gne dah sebab orang tak paham haha. aih sedey.

- KALO KO BAN JROCK AKU AKAN BAN ANIME WITH GIRLS AS MAIN CHARACTERS XDDD meh laa buat, aku tak kisah~ the whole fangirl legion will hunt you down, fo sho. (lolz too ghetto)

- ah, kad emas itukah? nak lagi ke? amek je laa dalam kotak ijau tu. aku bagi, amek laa. amek amek.

- pergi beraya sama-sama macam dulu sebagai family lagi!! -- AKU PON NAK JUGAK TU AAA. AAAAAA.

...mm. ah, pakcik, makaseh lagi skali ek. terharu gle nih. nanti aku balas balik laa tag ni, untuk ko. huahaha.
see, aku kan kakak yang baik HAHA.

Nadia Nor said...

DAN aku balas balik, nah :

http://langitdanawan.blogspot.com/2008/12/khas-untuk-orang-orang-yang-telah.html

tangonovember said...

komik ape?
ala~tak ingatla namanya (I don't think you gave it a name though), tapi Wafiq ingat first scene tu, ade dua orang ni cita pasal card collection sebelum sekolah starts.camtu la.

apa!! jangan BAN itu!!
klau camtu, habislah hero anime penuh dengan BANCI!!
*imagening a Banci wearing a maid costume*
T I D A K!!!!

Nadia Nor said...

ade ke komik tu? card collection...? wah hebat gak aku rupanya dulu XD
tak ingat laa. aaa. mane ntah sume komik-komik tu pegi. sayang plak ilang.

wahaha see, ko akan MISERABLE kalo takde anime camtu kan!! dan ko akan LEBIH MISERABLE kalo anime tu hanya ada orang banci (apekah...kalo kata lelaki cantik ok lagi haha)!!